Annons – Pej

”Kunder ska inte behöva köa i onödan”

God service på restauranger och caféer är kanske viktigare än någonsin. Nu går det att undvika köer, väntetider på beställningar och att behöva lämna bordet. Lösningen finns i telefonen och heter Pej.

– Vi ser att intresset och kraven på självservice ökar hos slutkonsumenter, säger Victor Sandberg på Pej.

Pej erbjuder mobila beställnings- och självservicelösningar för arenor, restauranger och servicehandeln och arbetar tillsammans med kassasystemleverantörer för att förbättra kundupplevelsen. Pej kan enkelt skräddarsy en köpupplevelse utifrån till exempel en restaurangs behov. 

– Vi har gått in som teknisk partner i flera verksamheter. På Graffiti Café ville man utöka servicen genom att låta kunderna beställa, betala och få allt levererat direkt till bordet, i sin telefon, säger Victor Sandberg 

 

Läs mer om Graffiti Café

 

Vill minska friktioner

Att erbjuda kunder enkla digitala beställningskanaler har blivit centralt för framgång.

Victor Sandberg beskriver köandet som en friktion i köpupplevelsen.

– När du går till en restaurang för att äta lunch med dina vänner vill du inte stå i kö, behöva lämna bordet för att hämta mat eller krångla med kortläsare. Genom att digitalisera delar av köpupplevelsen kan dessa friktioner minska eller helt försvinna. Kunder ska inte behöva köa i onödan, avslutar Victor Sandberg. 

 

Läs mer om hur du kan skräddarsy köpupplevelsen!

 

 

Detta är en annons från vår partner och är inte skriven av redaktionen på Klart. Innehållet behöver inte nödvändigtvis reflektera Klart-redaktionens åsikter.

Publicerad 4 maj 2020